pantsar

Alla inlägg den 30 oktober 2011

-4-

Av Pantsar - 30 oktober 2011 17:53

Har suttit och tittat på film hela dagen.

Och just nu när den sista slutade så kände jag mig helt tom.

Fick tvångstanke på att de är dags att börja packa.

Vettefan vad som hände .

Allt blev bara så konstigt.

Började packa ihop lite saker .

Vet knappt vart jag ska börja eller vad jag ska packa ner.

Vill jag verkligen flytta?

Orkaar jag`?

--------------------------------------------------------------------------------


Jag kan inte ta in de ni sa till mig om en viss person.

De är inte så !
Jag har slutat kämpat o så kmr de vara oxå.

vill inte bli sårad.


Glömmer allt från de samtalet o fortätter som jag gjort så bra nu.


Annars var de en jätte mysig kväll förutom att jag fick för mig att "supa" bort alla känslorna.

Fick en riktig karatefylla.

haha

Aldrig mer!


Nu blir de halloween sen kommer sandra therese pantsar vara nyckter ett bra tag framöver.


-----------------------------------------------------------------


Om en vecka åker jag till syster o Albin för lite semester.



Det får vara allt för i dag!


pjuuu



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards